Odvetvové organizácie

Mediaresearch poskytuje jedni z najširších a metodicky najkomplexnejších prieskumov, ktoré sa zavádzajú na trhu prieskumov, pri monitorovaní počtu televíznych divákov. Tento prieskum sa zavádza v Českej republike od roku 2002 (v rokoch 2001-2002 prebiehala jeho príprava) a v súčasnosti dala spoločnosť Mediaresearch ponuku na jeho pokračovanie do roku 2012. Všetok know-how v oblasti prieskumov a technológie na implementovanie monitorovania počtu televíznych divákov je vlastníctvom spoločnosti Mediaresearch a Mediaresearch ho vyvíja v spolupráci so svojimi strategickými partnermi. Mediaresearch v spolupráci so spoločnosťou GEMIUS SA v Poľsku poskytuje monitoring návštevnosti internetových servrov a prieskum socio-demografických štruktúr internetových užívateľov v Českej republike - projekt NetMonitor. Zároveň sa venuje marketingu a podpore obchodu ostatných produktov spoločnosti GEMIUS SA na českom trhu.

Partnerom spoločnosti Gemius v štúdii gemiusAudience v Slovinsku a Chorvátsku - VALICON – je najväčšou spoločnosťou v slovinskom vlastníctve v oblasti marketingu, médií, sociálnych prieskumov a poradenstva v tejto krajine. Táto firma je priekopníkom v mnohých oblastiach prieskumu v Slovinsku a aktívne dobýva nové trhy: Chorvátsko, Srbsko ako aj Bosna a Hercegovina.

Jeden z hlavných hráčov na maďarskom trhu Ipsos Szonda – inštitút pre prieskum médií, mienky a trhu v Budapešti, spolupracuje so spoločnosťou Gemius v prieskume gemius/Ipsos Audience. Spoločnosť je členom skupiny Ipsos, ktorá pozostáva zo 40 prieskumných agentúr s pobočkami v Európe, Severnej a Južnej Amerike, Austrálii a tiež v Číne.

Partnerom spoločnosti Gemius v štúdii gemiusAudience v Izraeli sú Erez Bahat a Market Watch – uznávaná a rešpektovaná prieskumná agentúra v tejto krajine. Market Watch pôsobí na izraelskom trhu od roku 2000 a poskytuje profesionálne prieskumné riešenia pre klientov známych značiek. Prieskumy, ktoré spoločnosť ponúka zahŕňajú: meranie hodnoty značky, pozícia značky, analýza trhového potenciálu, zhodnotenie potrieb, testovanie konceptov, meranie lojality klientov, meranie lojality zamestnancov, prieskum cien, testy balenia, testy domáceho používania, štúdie efektívnosti reklamy.

Romir Monitoring – ruská spoločnosť pôsobiaca v oblasti prieskumu trhu venujúca sa poskytovaniu informácií prostredníctvom prieskumu.