Popis produktu gemiusFGI

Sme si plne vedomí toho, že kvantitatívne prieskumné štúdie nie sú vždy schopné splniť vaše očakávania. Štatistický prieskum veľmi často nezohľadňuje individuálne názory, pocity alebo iné faktory, ktoré podmieňujú správanie internetového užívateľa. Uvedomujúc si to, sme vyvinuli prieskumnú štúdiu s názvom gemiusFGI. Samotná skratka FGI pochádza z konceptu skupinových rozhovorov - Focus Group Interviews. Štúdia je dokonalým kvalitatívnym doplnkom kvantitatívneho prieskumu a môže byť realizovaná aj samostatne. Online skupinový prieskum poskytuje odpovede na mnohé otázky, ktoré vás môžu trápiť vo vašej obchodnej činnosti. Umožní vám spoznať názory internetových užívateľov na vašu webovú stránku alebo produkty, ktoré predávate.

V prípade záujmu o ďalšie informácie nás kontaktujte.