„Site-centric“ prieskum za použitia gemiusTraffic

Toto školenie vás oboznámi s tým čo je „site-centric“ prieskum a prečo bol vytvorený.

Čo možno skúmať:

  • webové stránky
  • webové aplikácie (transakčné systémy)
  • e-mailové kampane
  • iné

Tiež sa dozviete o „site-centric“ metodike.

Aké údaje poskytuje „site-centric“ prieskum?

  • Jedineční užívatelia
  • Návštevy
  • Zobrazenia stránok
  • Čas strávený na stránke
  • Geografická poloha
  • Analýza odkazov
  • Technická štatistika

Zistíte aj to, ako je možné používať „site-centric“ údaje.

e-Marketing – ako zistiť…

koľko ľudí používa našu webovú stránku? Sú naši užívatelia lojálni? Aké informácie ich zaujímajú? Je obsah našej webovej stránky zaujímavý? Akú má naša webová stránka pozíciu na trhu? Koho zasiahne náš obsah?

Informačná architektúra – ako zistiť…

ktoré stránky a v akom poradí si užívatelia zobrazujú? Aké komponenty stránky priťahujú pozornosť užívateľov? Ako dlho trvá užívateľom nájsť informáciu, ktorú hľadajú? V akých jazykoch užívatelia vyhľadávajú obsah?

Vzhľad stránky – ako zistiť…

aké operačné systémy používajú vaši užívatelia? Aké prehliadače používajú vaši užívatelia? Aké rozlíšenie obrazovky alebo hĺbka farieb sú pre vašich užívateľov vhodné?

Ako získať dodatočné informácie? Nadväzujúci prieskum…

  • Meranie výsledkov kampane - gemiusEffect
  • Meranie počtu užívateľov – gemiusAudience
  • Zisťovanie profilu užívateľov - gemiusProfile

V prípade záujmu o viac informácií o gemiusTraining, nás prosím kontaktujte.